SIK SORULAN SORULAR

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Sitemizden alışveriş yapabilmeniz için üye olmanız hizmet kalitesi açısından gereklidir.

 

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyelik iptali için Hesabım sayfasında Hesap Ayarlarım > Üyelik Bilgilerim sekmesinde ki “Üyeliğimi sil” kısmından işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilene kadar sipariş iptal etme hakkınız bulunmaktadır. Bu işlemle ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız [email protected] mail adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Değişim yapabilir miyim?

Sitemizde yaptığınız siparişlerinizi kolay iade yoluyla geri göndererek istediğiniz ürünün siparişini tekrardan verebilirsiniz. Bu işlem haricinde sitemizde başka bir değişim hakkı yoktur.

 

Kapıda ödeme ve havale işlemi yapabilir miyim?

Sitemizde kapıda ödeme ve havale işlemi yoktur. Sanal pos ile güvenli ve kolay bir şekilde işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

 

Tükenen bir üründe tekrardan stok güncellenir mi?

Tükenen ürünlerde stoklarımız güncellenmektedir. Ancak bu her tükenen ürün için geçerli değildir. Stokları yenilenen ürünlerden haberdar olmak için Ürün detay sekmesinde “Gelince haber ver” bölümü yer almaktadır. Bilgi almak istediğiniz bir ürün için de iletişim adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

 

Teslimat ve iade süreci nasıl?

Sitemizde yer alan Kargo & İade sayfasından detaylı olarak bilgi alabilirsiniz.

 

BİZE ULAŞIN

   Mail

   [email protected]

   Müşteri Hizmetleri

   (0212) 234 07 60

   Çalışma saatleri : Hafta içi 09:00-18:00

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR